Du synes at browse dette websted ved hjælp af Internet Explorer 6. Denne browser er nu forældet.
For mere sikker og pålidelig browser anbefales det at du opgraderer din browser til en af ​​disse browsere:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Sådan får du dit produkt repareret

Vælg et emne:

Jeg har et teknisk spørgsmål om et Olympus digital produkt

Send en mail til Olympus tekniske support eller ring til vores team af eksperter. Vi vil med glæde hjælpe dig.

Klik her for flere detaljer.

Mit Olympus produkt melder fejl, hvad gør jeg?

Kig først i instruktionsbogen . Hvis du er i tvivl, så besøg din forhandler som vil undersøge dit udstyr og såfremt det er nødvendigt vil de sende det retur til os, på dine vegne.

Hvordan får jeg mit produkt til service?

Gem din kvittering og garantibevis. Garantiarbejde kan ikke laves uden disse.

Besøg venligst vores
reparations serviceportal
og bliv guidet videre.

Hvad er dækket af 2-års garantien?

Besøg venligst vores warranty regulations . Denne garanti dækker ikke misbrug, ulykke, forsømmelse eller slid og ælde. Dine lovfæstede rettigheder er upåvirkede.

Min 2-års garanti er udløbet. Kan jeg stadig sende mit produkt til service?

Selvfølgelig kan du det. Følg instruktionerne ovenfor. Vi vil give dig et prisoverslag for reparationen med post, e-mail eller fax, som du bedes bekræfte.

Udover serviceinformation, kan du også registere dit produkt til reparation her og følge dets reparationsstatus

Repair Handling