Mobilversion Skjul

Du synes at browse dette websted ved hjælp af Internet Explorer 6. Denne browser er nu forældet.
For mere sikker og pålidelig browser anbefales det at du opgraderer din browser til en af ​​disse browsere:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Til fotografer.

Premium-serviceprogrammet for dit udstyr i OM-D E-M1-serien* og M.Zuiko Digital-objektiver er udviklet med henblik på at opfylde professionelle fotografers behov. Det giver dig de ideelle forhold til for alvor at koncentrere dig om det, du er bedst til: at tage inspirerende billeder. Vælg blot den pakke, der passer bedst til dine behov, registrer dit kvalificerede produkt, og aktivér PRO Service på MyOlympus.


  • Prioriteret kundesupport

    Kom i kontakt med Olympus-eksperter for prioriteret hjælp med alle problemer vedrørende dit professionelle fotosystem via telefon, e-mail eller videoopkald.

  • Reparation med lånekamera

    Få gratis eksprestransport til reparation og hurtig reparation af dit E-M1 Mark II og OM-D E-M1X – eller lån professionelt OM-D-udstyr i hele reparationsperioden, så du kan blive ved med at fotografere.

    *OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Jævnlig systemvedligeholdelse

    Hold dit udstyr i topform. Vi optimerer dit fotosystems ydeevne og rengør det, så det føles som nyt til din næste session.

Vælg din PRO Service-pakke

STANDARD PLUS

Advanced

ELITE

STANDARD PLUS

Advanced

ELITE

PRO-SUPPORT

Når du har aktiveret din PRO-servicepakke på MyOLYMPUS, modtager du en digital anerkendelsesbadge, og du kan få adgang til din PRO-supportspecialist via din foretrukne kommunikationsmåde.

MyOLYMPUS-anerkendelsesbadge

Egen telefonhotline

Hurtig e-mailsupport

1 arbejdsdag

0,5 arbejdsdag

0,5 arbejdsdag

Adgang til video-hotline

Afhængigt af tilgængelighed

Afhængigt af tilgængelighed

Prioritet

Adgang til Check & Clean-begivenheder

Afhængigt af tilgængelighed

Afhængigt af tilgængelighed

Prioritet

PRO-REPARATIONSORDNING

Hvis du ikke er overbevist om, at dit optagesystem yder 100 %, skal du blot gå til din MyOLYMPUS-konto for at benytte dit af reparationsordningen eller kontakte din PRO-supportspecialist. Vi tager os af resten.

Ekspresforsendelse til reparation

-

Gratis begge veje*

Gratis begge veje*

Fast-lane-reparation

5 arbejdsdage*

3 arbejdsdage*

3 arbejdsdage*

Lånekamera i reparationsperioden

-

Hvis tid overskrides for Fast-lane-rep.

Ekspres

Prisfordel for reparation uden for garantien

-

-10 %

-20 %

Firmwareopdatering

Sikkerhedskopi af kameraindstillinger **

ÅRLIG VEDLIGEHOLDELSESORDNING FOR PRO-SYSTEM

Én gang om året udfører vores PRO-serviceteknikere med glæde gratis vedligeholdelse af dit system – fra detaljeret diagnostik til rengøring af systemets ydre. Du skal bare lave en aftale med din PRO-supportspecialist eller via din MyOLYMPUS-konto.

Systemdiagnose

-

Sensorkontrol

-

Funktionskontrol af billedstabilisator

-

Opløsningskontrol

-

Lukkerkontrol

-

Test af batterikapacitet

-

Kalibrering af optik

-

Firmwareopdatering

-

Sikkerhedskopi af kameraindstillinger

-

Udskiftning af slidte kosmetiske reservedele

-

Rengøring af ydre

-

Maks. antal produkter

efterset pr. enkelt serviceanmodning

1x

1x

2x

1x

3x

6x

VÆLG DIN PRO-SERVICEPAKKE

Vælg varigheden for din pakke – fra 1 til 3 år – i næste trin.

Gratis

Registrer nu
 
 
KØB NU
 
 
KØB NU
 
 

OMFATTEDE PRODUKTER***

OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver registreret i MyOlympus

BERETTIGEDE LANDE

PRO Service fås i følgende lande: Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Irland, Holland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spanien, Schweiz, Storbritannien.
Uanset hvilket af ovenstående lande du befinder dig i, kan du sende dit OLYMPUS-produkt ind til service.

*Ekskl. transporttid

** Hvis teknisk muligt at kombinere med andre handlinger

*** PRO Service vil være gyldig for alle produkter l products dækket og registreret i MyOlympus. Der er nogle specifikke enkeltservices, hvor vi begrænser maksimumantallet af produkter dækket i en anmodning af hver PRO Service-ordning.

 

MyOLYMPUS-LOYALITETSFORDELE

Tilmeld dig OLYMPUS' nyhedsbrev på din MyOLYMPUS-konto, og få følgende fremragende fordele i tillæg til din PRO SERVICE gratis:

  • 6 måneders udvidet garanti

  • Informativt og inspirerende nyhedsbrev

  • Notifikation om firmwareopdatering

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er OLYMPUS PRO Service?

PRO Service er en førsteklasses service- og supportordning efter salg, der er udviklet til at tilgodese amatørfotografers og professionelle fotografers krav og behov. Hvis du er professionel fotograf, vil du tage billeder – du vil ikke hele tiden tjekke, om din firmware er opdateret, eller stå uden et kamera, når reparation er nødvendigt. Formålet med OLYMPUS PRO Service-teamet er at skabe en rigtigt partnerskab mellem OLYMPUS-fotografer og hjælpe dem på vej til at tage fantastiske billeder uden begrænsninger. For at give dig et bedre overblik er de enkelte serviser inddelt i tre service- og supportordninger: PRO-support, PRO-reparationsordning og årlig vedligeholdelsesordning for PRO-system.

Hvilke OLYMPUS-produkter er omfattet af OLYMPUS PRO Service?

På nuværende tidspunkt dækker Olympus PRO Service OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver.

Hvilke forskellige aftaler findes der for OLYMPUS PRO Service?

OLYMPUS PRO Service fås på tre niveauer: Standard Plus (niveau 1), Advanced (niveau 2), Elite (niveau 3).

Hvor længe er OLYMPUS PRO Service-aftalen gyldig?

Standard Plus (niveau 1) gælder i hele levetiden for kameraer og optikker, der er dækket af OLYMPUS PRO Service-ordningen. Advanced (niveau 2) og Elite (niveau 3) fås i tre forskellige varigheder. Du kan vælge mellem PRO Service-aftaler i 1 år, 2 år eller 3 år.

Hvor mange af mine OLYMPUS-produkter er i alt omfattet af OLYMPUS PRO Service-pakken?

OLYMPUS PRO Service har til formål at skabe et partnerskab mellem fotografer. Serviceordningen er derfor ikke tilknyttet specifikke produktserienumre. 
Samtidig bestræber vi os på at levere den førsteklasses servicekvalitet og relevante prioriteret service, som du forventer. Der er derfor nogle specifikke enkelte servicer, hvor det maksimale antal dækkede produkter inden for en anmodning er begrænset til følgende: Standard Plus – op til et kamerahus og 1 optik pr. enkelt serviceanmodning. 
Avanceret – op til 1 kamerahus og 3 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Elite – op til 2 kamerahuse og 6 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Dette betyder, at du i mange tilfælde ikke skal købe mere end en OLYMPUS PRO Servicepakke, selvom du ejer mere end det maksimale antal produkter dækket inden for en enkelt serviceanmodning. Hvis du gerne vil have årlig vedligeholdelse af 2 kamerahuse og objektiver om året, skal du dog have PRO Service Elite.

Hvordan kan jeg få OLYMPUS PRO Service?

Standard Plus (niveau1) er gratis og fås automatisk til dit produkt, når du har registreret det på MyOLYMPUS. Advanced og Elite-pakkerne fås mod et gebyr.

Hvad gør jeg, efter jeg har købt Advanced eller Elite PRO Service-pakken?

Det er meget nemt: Når du har afsluttet købet, modtager du en e-mail med din PRO Service-aktiveringskode, som du blot skal bruge til at aktivere din PRO Service-aftale i MyOLYMPUS.

Hvor kan jeg finde og aktivere Standard Plus PRO Service-aftalen?

Vi er glade for at kunne stille Standard Plus-servicepakken til rådighed for dig gratis. Servicen bliver automatisk aktiveret i MyOlympus, så snart du udfører følgende enkle trin:

Opret din personlige MyOLYMPUS-konto (hvis du ikke allerede har gjort det).

Registrer dit OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Hvor kan jeg finde og aktivere Advanced eller Elite PRO Service-aftalen?

Efter køb af OLYMPUS PRO Service kan du aktivere servicen i MyOLYMPUS ved at følge disse enkle trin:

Opret din personlige MyOLYMPUS-konto (hvis du ikke allerede har gjort det).

Registrer dit OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Aktivér din service i MyOLYMPUS vha. din PRO Service-aktiveringskode.

Kan jeg aktivere OLYMPUS PRO Service kun for mine M.Zuiko-optikker?

Ikke på nuværende tidspunkt. Du skal have mindst ét OM-D E-M1 Mark III-kamerahus, OM-D E-M1 Mark II-kamerahus eller OM-D E-M1X-kamerahus registreret i MyOlympus, da dette er et teknisk krav for aktivering af din Olympus PRO Service-aftale.

Er MyOLYMPUS-fordelene, såsom 6 måneders udvidet garanti, også en del af OLYMPUS PRO Service?

Denne fordel fås på nuværende tidspunkt med de fleste af OLYMPUS' kameraer og optikker, der er registreret i MyOLYMPUS. Selvom det ikke er en del af OLYMPUS PRO Service-ordningen, kan du kombinere dem og få yderligere beskyttelse af dit optagesystem. Det er enkelt: Registrer blot dine produkter i MyOLYMPUS, og tilmeld dig OLYMPUS' nyhedsbrev.

I hvilke lande findes Olympus PRO Service?

Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Irland, Holland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spanien, Schweiz, Storbritannien.

Er jeg også dækket, når jeg rejser i udlandet?

Ja, du får support som en del af betingelserne for OLYMPUS PRO Service i alle lande, hvor OLYMPUS PRO Service er tilgængelig.

Kan jeg også købe og aktivere OLYMPUS PRO Service, selvom jeg er bosiddende i et land, der ikke omfattet af OlYMPUS PRO Service?

Ja, du skal blot være opmærksom på, at OLYMPUS PRO Service ikke fås i det land, hvor du er bosiddende.

Hvordan kan jeg indsende anmodninger for enkelte servicer og serviceplaner inden for OLYMPUS PRO Service-ordningen?

I de fleste tilfælde begynder du behandling af en serviceanmodning ved at indsende den via din MyOlympus-konto eller ved at ringe til din PRO-supportspecialist. Se vilkår og betingelser, gå til dit PRO Service-område på din MyOlympus-konto, eller ring til din egen hotline for at få flere oplysninger om, hvordan du indsender en anmodning om enkelt service og serviceordninger.

Jeg har allerede købt Pro Service til mit Om-D E-M1 Mark II, og jeg har nu købt OM-D E-M1 Mark III. Hvad skal jeg gøre?

Du kan blot registrere dit OM-D E-M1 Mark III i MyOlympus, og så aktiveres din aktuelle PRO Service-ordning også for det nye kamera. Det betyder, at du i mange tilfælde ikke skal købe mere end én Olympus PRO Service-pakke, selvom du ejer mere end det maksimale antal produkter, der er dækket inden for en enkelt serviceanmodning. Der er dog nogle specifikke enkelte servicer, hvor det maksimale antal dækkede produkter inden for en anmodning er begrænset til følgende: Standard Plus – op til 1 kamerahus og 1 optik pr. enkelt serviceanmodning. 
 Avanceret – op til 1 kamerahus og 3 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. 
 Elite – op til 2 kamerahuse og 6 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Hvis du gerne vil have årlig vedligeholdelse af 2 kamerahuse og objektiver om året, skal du derfor have PRO Service Elite.

Vi er her for dig. Kontakt blot vores PRO Service-supportteam, hvis du har spørgsmål, ønsker flere oplysninger eller har brug for hjælp.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.dk@olympus.eu