Mobilversion Skjul

Du synes at browse dette websted ved hjælp af Internet Explorer 6. Denne browser er nu forældet.
For mere sikker og pålidelig browser anbefales det at du opgraderer din browser til en af ​​disse browsere:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Til fotografer.

Premium-serviceprogrammet for dit udstyr i OM-1- og OM-D E-M1-serien* og M.Zuiko Digital-objektiver er udviklet med henblik på at opfylde professionelle fotografers behov. Det giver dig de ideelle forhold til for alvor at koncentrere dig om det, du er bedst til: at tage inspirerende billeder. Vælg blot den pakke, der passer bedst til dine behov, registrer dit kvalificerede produkt, og aktivér PRO Service på MyOlympus.


  • Prioriteret kundesupport

    Kom i kontakt med vores eksperter, og få prioriteret hjælp til alle problemer med dit professionelle optagesystem pr. telefon, via e-mail eller videoopkald. Tilgængelige sprog er engelsk, tysk, spansk og fransk.

  • Reparation med lånekamera

    Få gratis ekspresforsendelse til reparation og fast-lane-reparation af dit udstyr i OM1- og OM-D E-M1-serien* – eller lån professionelt OM-D-udstyr i hele reparationsperioden, så du ikke går glip af fotoopgaver.

    *OM-1,OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Almindelig systemvedligeholdelse

    Hold dit udstyr i topform for optimal ydelse. Vi optimerer dit optagesystems ydeevne, og rengør det, for at sikre at det føles som nyt til din næste session.

Vælg din PRO Service-pakke

STANDARD PLUS

Advanced

ELITE

STANDARD PLUS

Advanced

ELITE

PRO-SUPPORT

Når du har aktiveret din PRO-servicepakke på MyOLYMPUS, modtager du en digital anerkendelsesbadge, og du kan få adgang til din PRO-supportspecialist via din foretrukne kommunikationsmåde.

MyOLYMPUS-anerkendelsesbadge

Egen telefonhotline

Hurtig e-mailsupport

1 arbejdsdag

0,5 arbejdsdag

0,5 arbejdsdag

Adgang til Check & Clean-begivenheder

Afhængigt af tilgængelighed

Afhængigt af tilgængelighed

Prioritet

 

 

 

 

PRO-REPARATIONSORDNING

Hvis du ikke er overbevist om, at dit optagesystem yder 100 %, skal du blot gå til din MyOLYMPUS-konto for at benytte dit af reparationsordningen eller kontakte din PRO-supportspecialist. Vi tager os af resten.

Ekspresforsendelse til reparation

-

Gratis begge veje*

Gratis begge veje*

Fast-lane-reparation

5 arbejdsdage*

3 arbejdsdage*

3 arbejdsdage*

Lånekamera i reparationsperioden

-

Hvis tid overskrides for Fast-lane-rep.

Ekspres

Prisfordel for reparation uden for garantien

-

-10 %

-20 %

Firmwareopdatering

Sikkerhedskopi af kameraindstillinger **

ÅRLIG VEDLIGEHOLDELSESORDNING FOR PRO-SYSTEM

Én gang om året udfører vores PRO-serviceteknikere med glæde gratis vedligeholdelse af dit system – fra detaljeret diagnostik til rengøring af systemets ydre. Du skal bare lave en aftale med din PRO-supportspecialist eller via din MyOLYMPUS-konto.

Systemdiagnose

-

Sensorkontrol

-

Funktionskontrol af billedstabilisator

-

Opløsningskontrol

-

Lukkerkontrol

-

Test af batterikapacitet

-

Kalibrering af optik

-

Firmwareopdatering

-

Sikkerhedskopi af kameraindstillinger

-

Udskiftning af slidte kosmetiske reservedele

-

Rengøring af ydre

-

Maks. antal produkter

efterset pr. enkelt serviceanmodning

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Gratis

Registrer nu
 
 
KØB NU
 
 
KØB NU
 
 

OMFATTEDE PRODUKTER***

OM SYSTEM OM-1 og Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver registreret i MyOlympus

BERETTIGEDE LANDE

Pro Service fås i følgende lande: Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Irland, Holland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spanien, Schweiz, Storbritannien.
Uanset hvilket af ovenstående lande du befinder dig i, kan du sende dit OM SYSTEM- eller Olympus-produkt ind til service.

*Ekskl. transporttid

** Hvis teknisk muligt at kombinere med andre handlinger

*** PRO Service vil være gyldig for alle produkter l products dækket og registreret i MyOlympus. Der er nogle specifikke enkeltservices, hvor vi begrænser maksimumantallet af produkter dækket i en anmodning af hver PRO Service-ordning.

 

MyOlympus-LOYALITETSFORDELE

Tilmeld dig OM SYSTEM-nyhedsbrevet på din MyOlympus-konto, og få følgende fremragende fordele i tillæg til din Pro Service gratis:

  • 6 måneders udvidet garanti

  • Informativt og inspirerende nyhedsbrev

  • Notifikation om firmwareopdatering

 

Det siger vores OM SYSTEM-ambassadører

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

"Efter en uheldig hændelse var Pro Service den bedste investering, jeg nogensinde har gjort. Det krævede bare et enkelt telefonopkald, og så fik jeg nem forsendelse, en låneudgave sendt med posten og et hurtigt rimeligt estimat for reparationen. Som professionel dyrefotograf var jeg i stand til at fortsætte mit arbejde med det upåklagelige låneudstyr. Hvis du er professionel og ønsker fuld support, kan jeg slet ikke anbefale det nok."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

"Jeg besluttede at investere i 2 års Pro Service, som dækker alt vores OM SYSTEM-kit, så vi kunne få ro i sindet, når vi brugte det og nyde godt at den hurtige service, vi får"

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jay McLaughlin

Som professionel fotograf er det vigtigt for mig at kunne koncentrere mig om opgaven og realisere mine kunders behov. Det giver mig ro i sindet at vide, at uanset hvad der sker, er OM SYSTEM parat til at hjælpe mig, så derfor kan jeg for alvor koncentrere mig om fotograferingen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Pro Service?

Pro Service er en førsteklasses service- og supportordning efter salg, der er udviklet til at tilgodese amatørfotografers og professionelle fotografers krav og behov. Hvis du er professionel fotograf, vil du tage billeder – du vil ikke hele tiden tjekke, om din firmware er opdateret, eller stå uden et kamera, når reparation er nødvendigt. Formålet med Pro Service-teamet er at skabe en rigtigt partnerskab mellem OM SYSTEM og Olympus-fotografer og hjælpe dem på vej til at tage fantastiske billeder uden begrænsninger. For at give dig et bedre overblik er de enkelte servicer inddelt i tre service- og supportordninger: Pro-support, Pro-reparationsordning og årlig vedligeholdelsesordning for Pro-system.

Hvilke produkter er omfattet af Pro Service?

På nuværende tidspunkt dækker Pro Service OM SYSTEM OM-1 og Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X og M.Zuiko Digital-objektiver.

Hvilke forskellige aftaler findes der for Pro Service?

Pro Service fås på tre niveauer: Standard Plus (niveau 1), Advanced (niveau 2), Elite (niveau 3).

Hvor længe er Pro Service-aftalen gyldig?

Standard Plus (niveau 1) gælder i hele levetiden for kameraer og optikker, der er dækket af Pro Service-ordningen. Advanced (niveau 2) og Elite (niveau 3) fås med en Pro Service-aftale i 1 år.

Hvor mange af mine OM SYSTEM- eller Olympus-produkter er i alt omfattet af Pro Service-pakken?

Pro Service har til formål at skabe et partnerskab mellem fotografer. Serviceordningen er derfor ikke tilknyttet specifikke produktserienumre. 
Samtidig bestræber vi os på at levere den førsteklasses servicekvalitet og relevante prioriteret service, som du forventer. Der er derfor nogle specifikke enkelte servicer, hvor det maksimale antal dækkede produkter inden for en anmodning er begrænset til følgende: Standard Plus – op til et kamerahus og 1 optik pr. enkelt serviceanmodning. 
Advanced – op til 1 kamerahus og 3 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Elite – op til 2 kamerahuse og 6 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Dette betyder, at du i mange tilfælde ikke skal købe mere end en Pro Service-pakke, selvom du ejer mere end det maksimale antal produkter dækket inden for en enkelt serviceanmodning. Hvis du gerne vil have årlig vedligeholdelse af 2 kamerahuse og objektiver om året, skal du dog have Pro Service Elite.

Hvordan kan jeg få Pro Service?

Standard Plus (niveau1) er gratis og fås automatisk til dit produkt, når du har registreret det på MyOLYMPUS. Advanced og Elite-pakkerne fås mod et gebyr.

Hvad gør jeg, efter jeg har købt Advanced eller Elite PRO Service-pakken?

Det er meget nemt: Når du har afsluttet købet, modtager du en e-mail med din PRO Service-aktiveringskode, som du blot skal bruge til at aktivere din PRO Service-aftale i MyOLYMPUS.

Hvor kan jeg finde og aktivere Standard Plus PRO Service-aftalen?

Vi er glade for at kunne stille Standard Plus-servicepakken til rådighed for dig gratis. Servicen bliver automatisk aktiveret i MyOlympus, så snart du udfører følgende enkle trin:

Opret din personlige MyOlympus-konto (hvis du ikke allerede har gjort det).

Registrer dit OM SYSTEM OM-1 eller Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Hvor kan jeg finde og aktivere Advanced eller Elite PRO Service-aftalen?

Efter køb af Pro Service kan du aktivere servicen i MyOympus ved at følge disse enkle trin:

Opret din personlige MyOlympus-konto (hvis du ikke allerede har gjort det).

Registrer dit OM SYSTEM OM-1 eller Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II eller OM-D E-M1X i MyOlympus.

Aktivér din service i MyOlympus vha. din Pro Service-aktiveringskode.

Kan jeg aktivere Pro Service kun for mine M.Zuiko-optikker?

Ikke på nuværende tidspunkt. Du skal have mindst ét OM SYSTEM OM--1-kamerahus eller Olympus OM-D E-M1 Mark III-kamerahus, OM-D E-M1 Mark II-kamerahus eller OM-D E-M1X-kamerahus registreret i MyOlympus, da dette er et teknisk krav for aktivering af din Pro Service-aftale.

Er MyOlympus-fordelene, såsom 6 måneders udvidet garanti, også en del af Pro Service?

Denne fordel fås på nuværende tidspunkt med de fleste OM SYSTEM- og Olympus-kameraer og -objektiver, der er registreret i MyOlympus. Selvom det ikke er en del af Pro Service-ordningen, kan du kombinere dem og få yderligere beskyttelse af dit optagesystem. Det er enkelt: Registrer blot dine produkter i MyOlympus, og tilmeld dig OM SYSTEMS nyhedsbrev.

I hvilke lande findes Pro Service?

Østrig, Belgien, Tjekkiet, Danmark, Finland, Frankrig, Tyskland, Irland, Holland, Norge, Polen, Portugal, Sverige, Spanien, Schweiz, Storbritannien.

Er jeg også dækket, når jeg rejser i udlandet?

Ja, du får support som en del af betingelserne for Pro Service i alle lande, hvor Pro Service er tilgængelig.

Kan jeg også købe og aktivere Pro Service, selvom jeg er bosiddende i et land, der ikke omfattet af Pro Service?

Ja, du skal blot være opmærksom på, at Pro Service ikke fås i det land, hvor du er bosiddende.

Hvordan kan jeg indsende anmodninger for enkelte servicer og serviceplaner inden for Pro Service-ordningen?

I de fleste tilfælde begynder du behandling af en serviceanmodning ved at indsende den via din MyOlympus-konto eller ved at ringe til din PRO-supportspecialist. Se vilkår og betingelser, gå til dit PRO Service-område på din MyOlympus-konto, eller ring til din egen hotline for at få flere oplysninger om, hvordan du indsender en anmodning om enkelt service og serviceordninger.

Jeg har allerede købt Pro Service til mit OM-D E-M1 Mark III, og jeg har nu købt OM-1. Hvad skal jeg gøre?

Du kan blot registrere dit OM-1 i MyOlympus, og så aktiveres din aktuelle PRO Service-ordning også for det nye kamera. Det betyder, at du i mange tilfælde ikke skal købe mere end én Olympus PRO Service-pakke, selvom du ejer mere end det maksimale antal produkter, der er dækket inden for en enkelt serviceanmodning. Der er dog nogle specifikke enkelte servicer, hvor det maksimale antal dækkede produkter inden for en anmodning er begrænset til følgende: Standard Plus – op til 1 kamerahus og 1 optik pr. enkelt serviceanmodning. 
 Advanced – op til 1 kamerahus og 3 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. 
 Elite – op til 2 kamerahuse og 6 objektiver pr. enkelt serviceanmodning. Hvis du gerne vil have årlig vedligeholdelse af 2 kamerahuse og objektiver om året, skal du derfor have PRO Service Elite.

Vi er her for dig. Kontakt blot vores PRO Service-supportteam, hvis du har spørgsmål, ønsker flere oplysninger eller har brug for hjælp.

  • 00800 67 108 500

  • proservice@om-digitalsolutions.com