Reparationsregistrering
Benyt dig af hurtig og pålidelig reparation udført af OM Digital Solutions' teknikere, og følg statussen på din reparation.
Du synes at browse dette websted ved hjælp af Internet Explorer 6. Denne browser er nu forældet.
For mere sikker og pålidelig browser anbefales det at du opgraderer din browser til en af disse browsere:
Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+
Det officielle OM Digital Solutions websted for reparationsservice til kameraer og objektiver. Få hurtig og nem adgang til din produktmanual, downloads og online support.
Benyt dig af hurtig og pålidelig reparation udført af OM Digital Solutions' teknikere, og følg statussen på din reparation.
Vælg et emne:
Hvordan får jeg mit produkt til serviceret?
Gem din kvittering og garantibevis. Garantiarbejde kan ikke udføres uden disse.
Besøg venligst vores serviceportal for reparationer og bliv guidet videre.
Mit produkt fra Olympus fungerer ikke korrekt, hvad gør jeg?
Kig først i instruktionsbogen eller kontakt.
Hvis du er i tvivl, eller problemet fortsat opstår, så klik her, og følg trinnene for at sende dit udstyr direkte til vores reparationscenter.
Hvad er dækket af 2-års garantien?
Se vores garantibetingleser . Denne garanti dækker ikke misbrug, ulykker, forsømmelse eller slid og ælde. Dine lovfæstede rettigheder er upåvirkede.
Min 2-års garanti er udløbet. Kan jeg stadig sende mit produkt til service?
Selvfølgelig kan du det. Følg instruktionerne ovenfor. Vi vil sende dig et prisoverslag for reparationen via post, e-mail eller fax, som du bedes bekræfte.
Jeg har et teknisk spørgsmål om et digitalt produkt fra Olympus
Send en e-mail til OM Digital Solutions tekniske support eller ring til os. Vi vil med glæde hjælpe dig.
Klik her for flere detaljer.