Mobilversion Skjul

Du synes at browse dette websted ved hjælp af Internet Explorer 6. Denne browser er nu forældet.
For mere sikker og pålidelig browser anbefales det at du opgraderer din browser til en af ​​disse browsere:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Sådan får du dit produkt repareret

Jeg har et teknisk spørgsmål vedr. Olympus kikkerter.

Send en e-mail til OM Digital Solutions tekniske support eller ring til vores team af eksperter. Vi vil med glæde hjælpe dig.

Klik her for flere detaljer.

Min Olympus kikkert virker ikke korrekt, hvad kan jeg gøre?

Først bør du kigge i din brugsanvisning. Når du er i tvivl, kan du besøge din forhandler, som vil undersøge dit udstyr og om nødvendigt returnere det til os på dine vegne.

Hvordan kan jeg få min Olympus kikkert serviceret?

Gem din kvittering og garantibevis. Garantiarbejde kan ikke udføres uden disse.

Besøg venligst vores serviceportal for reparationer og bliv guidet videre.

Min Olympus kikkert er uden for garanti. Kan jeg stadig sende mit produkt til reparation?

Selvfølgelig kan du det. Følg de samme instruktioner som beskrevet ovenfor. Vi vil så give dig et prisoverslag for reparationen med post, e-mail eller fax, som du bedes bekræfte.

Hvad er omfattet af Olympus/OM Digital Solutions 25-års europæiske kikkertgaranti?

Se venligst vores oplysninger om garanti. Denne garanti dækker ikke misbrug, ulykke, forsømmelse eller slid og ælde. Dine lovfæstede rettigheder er upåvirkede.